Банкі заклікаюць выкарыстоўваць безнаяўныя плацяжы і дыстанцыйныя каналы аплаты

Общество

«Карпаратыўным і рознічным кліентам банк прапануе скарыстацца паслугамі кіравання бізнесам і рахункам з дапамогай тэхналогій дыстанцыйнага ўзаемадзеяння без наведвання банка. Беларусбанк заклікае актыўна выкарыстоўваць безнаяўныя плацяжы і дыстанцыйныя каналы аплаты: інтэрнэт- і мабільны банкінг».

Паводле даных Беларусбанка, сэрвісы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання для плацяжоў актыўна выкарыстоўваюць каля 85 працэнтаў фізічных асоб — кліентаў банка. Апошнім часам павялічваецца колькасць заявак на крэдыт, якія паступілі ў банк дыстанцыйна.

Тэндэнцыю павелічэння долі безнаяўных аперацый адзначаюць у Белаграпрамбанку. «Звычайна існуе некаторая сезоннасць такіх аперацый, іх пік прыпадае на снежань, пераднавагодні час, а потым ідзе невялікі спад. Але па выніках I квартала мы нават пераадолелі навагодні пік, і доля безнаяўных плацяжоў прадаўжае расці. Вядома, банк імкнецца падтрымаць такую ​​тэндэнцыю, таму што безнаяўная аплата — не толькі зручна, але і больш бяспечна з пункту гледжання аховы свайго здароўя», — адзначылі ў банку.

Усе карткі Белаграпрамбанка выпускаюцца з магчымасцю бескантактавай аплаты. Звычайна, калі і картка, і тэрмінал падтрымліваюць бескантактавую аплату, то і раней плацяжы праводзіліся менавіта бескантактава. «Таму тут складана знайсці сувязь з эпідэміялагічнай сітуацыяй. Аднак мы дакладна бачым рост такенізаваных картак (выкарыстоўваюцца ў плацежных мабільных дадатках Samsung Pay, Apple Pay) і лічым, што попыт на бескантактавыя плацяжы даволі высокі».

У Беларусбанку звярнулі ўвагу, што прадумалі рашэнні для тых кліентаў, у якіх скончыўся тэрмін дзеяння карткі ў перыяд пагаршэння эпідэміялагічнай сітуацыі. Для атрымання доступу да сродкаў на сваіх рахунках кліенты могуць дыстанцыйна ў інтэрнэт-банкінгу аформіць да існуючага або новага рахунку віртуальную картку (фізічны выраб карткі не праводзіцца, кліенту прадастаўляюцца толькі яе рэквізіты). Віртуальнай карткай можна аплачваць камунальныя плацяжы, пакупкі ў інтэрнэце, можна прывязаць да сэрвісаў Samsung Pay, Apple Pay, Garmin Pay і так аплачваць пакупкі ў магазінах, а таксама скарыстацца паслугай банка па зняцці наяўных па кодзе ў банкамаце.

У першыя дзве гадзіны работы аддзяленняў Беларусбанка прыярытэт у абслугоўванні — у пенсіянераў. Арганізавана кансультаванне па тэлефоне наконт іпатэчнага і льготнага крэдытавання, прапануецца папярэдні запіс пры падачы дакументаў і заключэнні дагавораў.

Згодна з інфармацыяй БелТА